Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, października 6

Urodziny Howrse!

Jak wiadomo polskie Howrse pojawiło się 6 października 2010. Z tej okazji co roku zwyczajne UFO zostaje zastąpione specjalnym urodzinowym UFO - można wygrać marchewki, Punkty Dorastania, przedmioty z Czarnego Rynku, a w tamtym roku boskiego i dzikiego konia! (: UFO to pojawi się kilka razy dziennie, ale tylko dzisiaj. Więc bądźcie czujni i wypatrujcie złotych gwiazdek!






Co zdobyliście ze złotych gwiazdek? Pochwalcie się. :3
nadis

36 komentarzy:

  1. czyli 1 osoba może złapać kilka gwiazdek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobyłam Klepsydrę Kronosa, ale jeszcze dziś mogą się pokazać mi kolejne gwiazdy z prezentami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pokażą Ci się kolejne gwiazdy z prezentami za ok. 2-3 godzinki. (;

      Usuń
  3. Boskiego ??? Czy jest to wogule prawda ze mozna go wygrac ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygrałam KK k marchwię,nieco słabo,za przeproszeniem tyłka nie urywa.
    A wiadomo czy może w tym roku można zdobyć boskiego?Bo w sumie mogli by dać taką możliwość,skoro to są 5 urodziny...

    ~Nina14!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lira Apolla. Nie ma dramatu. Nie jest to zbyt cenne, ale chociaż za darmo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw Hery :) Mam nadzieję, że coś jeszcze wpadnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdobyłam Róg Obfitości! Yea =D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej wiecie co zobaczylam? Na poczatku wygralam LA a potem po jakis 2 godzinach szukalam znowu i ciagle odswiezalam i trafilo mi sie 5ż

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle chyba najgorsza możliwa nagroda, czyli...jabłko! :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zdobyłam 2 marchewki i 200 equus. I kto tu jest pechowcem? XDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Marchewka... nawet nie wiem co jeszcze mogę dodać. Porażka mojej kariery Howrsowej? Chyba najlepsze określenie.
    LP4eva

    OdpowiedzUsuń
  13. zdobylam Zestaw Nyks ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Marchewka : ))))))
    Ładne przeprosiny za lagi, naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka minut czekania -> ZN
    Minuta czekania -> KK
    Kilka sekund -> RO,
    Tego roku mam wyjątkowe szczęście , oby tak dalej! :D
    Julien19

    OdpowiedzUsuń
  16. Hera i róg. Mogło być gorzej

    OdpowiedzUsuń
  17. mi tak zapierniczają, ze ciągle mam powiadomienie ''być może coś tu było, ale zdążyło już uciec

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nawet żadnej nie znalazlam
    itaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej.
    Złapałam dwa jabłka.

    OdpowiedzUsuń
  20. marchewka , i Klepsydra Kronosa

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie KK, za pierwszym razem już uciec zdążyły... Ale chyba tak źle nie jest

    OdpowiedzUsuń
  22. LA dostałam :/ Ale lepiej niż marchewka xD

    OdpowiedzUsuń