Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, października 13

Konkurs halloweenowy!

Witajcie!
Z przyjemnością chciałabym ogłosić konkurs z okazji nadchodzącego Halloween. Każdy będzie mógł coś znaleźć dla siebie - od rysowania po gotowanie. Jest 5 konkurencji, a w każdej jedna nagroda główna. Jeśli pojawią się inne ciekawe prace autorzy otrzymają nagrodę niespodziankę. Zapraszam do dalszej części postu. (;



 Przebranie na imprezę halloweenową dla Sinethe 
Narysuj na kartce, w programie graficznym lub nawet uszyj przebranie dla Sinethe! Będzie na pewno
zadowolona, że będzie miała cudowny kostium na imprezę halloweenową.
Nagroda: Kamień Filozoficzny od Nadis

─ Najstraszniejsza dynia 
Jak powyżej - można narysować na kartce, w programie graficznym, a nawet wyciąć twarz na prawdziwej dyni. 
Nagroda: Upominek Hestii od Adencjo

─ Najciekawsze jedzenie na imprezę halloweenową 
Jeśli uwielbiasz siedzieć w kuchni i "eksperymentować" ta konkurencja jest właśnie dla Ciebie! Sinethe potrzebuję jedzenia na swoją imprezę halloweenową, ma wielką nadzieje, że jej w tym pomożesz. (;
Nagroda: Objęcia Morfeusza od Nadis

─ Szukaj, a znajdziesz! ─ 
Będzie polegać na tym, aby odnaleźć wszystkie dynie. Pierwsza dynia wraz ze wskazówką pojawią się 31 października o pewnej porze. Łącznie będzie 10 dyń. Na ostatniej dyni pojawi się pytanie - odpowiedź będzie trzeba wysłać na pocztę prywatną na Howrse do Nadis.
Nagroda: Zestaw Hery od Nadis

Najstraszniejsze opowiadanie 
Konkurencja została dodana, ponieważ było dużo chętnych. (;
Napisz mrożące w żyłach opowiadanie i wyślij, być może wygrasz. Sinethe musi czymś zabłysnąć, a co może być lepszego od opowiadań?
Nagroda: Objęcia Morfeusza od Nadis

Termin: prace prosimy wysyłać do 27.10.2015, rozstrzygnięcie odbędzie się 31.10.2015
Technika: dowolna
Wysyłanie prac: prace prosimy wysyłać na e-mail i-love-howrse@o2.pl
Prosimy, aby w wiadomościach napisać swój login.
Przy konkurencji na najciekawsze jedzenie prosimy o przesłanie przepisu oraz zdjęcia, na której będzie potrawa oraz karteczka ze własnym loginem!
Przy konkurencji Szukaj, a znajdziesz! odpowiedzi prosimy wysyłać na pocztę prywatną na Howrse do Nadis.

Każdy kto bierze udział musi wstawić banerek promujący konkurs na własną prezentację - jest to obowiązkowe. 







Banner od nata002 (:


Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału!

50 komentarzy:

  1. Fajne, szkoda że nie ma niczego na najstraszniejszą opowieść albo baśń czy coś, cóż rysowanie i gotowanie idzie mi cięko. Zostało ,,Szukaj a znajdziesz"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będzie jeszcze kilka osób, które chciałyby konkurs na najstraszniejszą opowieść to dodam taką konkurencję. (;

      Usuń
    2. Popieram ten pomysł. Fajnie by było napisać straszne opowiadanie.
      konie są piękne

      Usuń
    3. Popieram ten pomysł. Fajnie by było napisać straszne opowiadanie.
      konie są piękne

      Usuń
    4. Szkoda też, że nie ma na przebranie halloweenowe, bo mam w tym roku fajne xD Ale może coś nabazgram c:

      Usuń
    5. Jak na opowieść, to i ja się zgłosze :")

      Usuń
    6. Jak miło że tyle osób chciało ^.^

      Usuń
    7. Tez jestem za!

      Usuń
    8. Konkurencja została dodana, zapraszam. (;

      Usuń
  2. Czy można wziąść udział w kilku konkurencjach?

    OdpowiedzUsuń
  3. To jestem jedną z tych "kilku osób" :')
    /Necessary

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kolei ja chętnie napisałabym wierszyk np. O halloween albo o potworach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo!- Gotowanie
    Pozdrawiam, was
    kajda555

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam problem z bannerem. Gdy go wklejam wychodzi mi jakiś błąd.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta opowieść musi być o koniach ? :(

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam pytanie, mam bana na prezentację (multikonto z tatą...) a chciałabym wziąć udział w konkursie, więc co mogę zrobić? Chodzi mi tutaj o brak możliwości wstawienia bannera na prezentację.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę przepraszam, że ostatnimi czasy mnie nie ma, ale bardzo choruję. W przerwach między chorobami mam niesamowitą ilość nauki, więc naprawdę bardzo przepraszam. Możecie mnie zmieszać z błotem, bo na to zasługuję. Do tego w moim domu zawita niedługi sikająca, szczekająca, piszcząca biała kulka...
    Ah, a jako przeprosiny, dla drugiej najlepszej osoby we wszystkich konkurencjach oferuję nagrody, które redaktorzy rozdzielą wedle uznania - KF i zestaw do reprodukcji - Strzałę Artemidy, Łzy Afrodyty, Piorun Zeusa i Różdżkę Płodności.
    /Sinethe

    OdpowiedzUsuń
  10. Skuszę się na kilka konkurencji. C:

    OdpowiedzUsuń
  11. ten rysunek moze byc rysowany na kompie? bo jakos mi nie bardzo na kartce wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  12. To trzeba o koniu to opowiadanie?

    OdpowiedzUsuń
  13. O co chodzi z tą sinethe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sinethe to maskotka naszego bloga, pod konkurencją jest jej dodane zdjęcie.

      Usuń
    2. Lub też jedna z młodszych stażem redaktorek, ale chyba o konia chodzi ;)

      Usuń
  14. Ja uwielbiam pisać straszne historie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chodzi, żeby przebrać tego konia ze zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A trzeba go narysować samemu czy można do tego użyć tego podanego tutaj zdjęcia i po prostu dorysować przebranie?

      Usuń
  16. Mam małe pytanko czy opowiadanie ma być napisane do Nadis na pocztę w howrse?

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy opowiadanie można przysłać do ciebie na pocztę na howrse jeżeli ktoś nie ma konta na poczcie o2?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, ale nie trzeba mieć konta na poczcie o2 żeby wysłać do nas wiadomość. (;

      Usuń
  18. Strój rozumiem przygotować na niej, czy można samemu ukształtować jej "inną posturę"? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do kogo mamy napisać tą straszną historię.?

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę wkleić ani jednego waszego banneru! :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałam wziąć udział w konkursie, ale te banery nie chcą na prezkę mi wejść :c Jak je wstawiam to pojawia się kwadracik z napisem darmowy hosting zdjęć... Co mam zrobić? :/ I mogę wziąć udział w kilku konkursach?
    girl12341

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, niedawno jeszcze działały. Poprawię linki. xd

      Usuń
  22. Szkoda, że już nie można dyń dawać do konkursu :( (: Mam naprawdę fajną :)

    OdpowiedzUsuń