Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, października 16

Wiosna w Złotym Runie

Witajcie!

Od dziś do 18. października, godz. 9:59:00 będziecie mogli znaleźć w Złotym Runie Wiosnę. Według przepowiedni Ow z serwera międzynarodowego, od 18.09 d0 20.09 w Złotym Runie ujrzymy Jesień.

Dodatkowo przypominam o zmianie systemu wiadomości!

Macie zamiar szukać Wiosny lub Jesieni?
Ja się wstrzymam.
dudek7894

28 komentarzy:

  1. 14 kuponów poszło, ale mam Wiosnę. Jeśli zostanie mi min. 20 kuponów po piniatach to spróbuję powalczyć o Jesień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się wstrzymuje, bo szału nie ma. Czekam na jakieś lepsze okazje. :)
    LP4eva

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jedym kuponem to sobie mogę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby nie brak kuponów to chetnie bym poszukała
    itaki

    OdpowiedzUsuń
  5. 22 kupony wydane = 11 złotych run = Wiosna, 2 OM, RO, ZP, ZJ, ZH, Zha, itd. Bardzo dużo przydatnego CR-u, jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna już stoi w stajni, a Jesień nie przypadła mi szczególnie do gustu...

    Jeśli w ZR będzie Lato to spróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wygrałam Wiosnę! I to za pierwszym razem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Otworzylem 1 i wygralem RO

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ryzykowałam...- I się udało za pierwszym razem...
    Pierwszy bościak (:
    Pozdrawiam
    kajda555

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiecie czegoś o tej nowej, przyszłej promocji?? o serii koni Zodiaku???
    Widziałam na COM ale nie mogę ogarnąć. Pomóżcie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuję się za to zabrać, ale w piątek padł mi komputer... Już go naprawiłam, więc jutro zaczynam pisać posta. : D Złośliwość rzeczy martwych. xd

      Usuń
    2. czekamy na post

      Usuń
    3. kiedy będzie Nowy post o nowych boskich koniach ?

      Usuń
  11. 5 ZR poszło, 3 x 1* i 2x 2* ;__; Mam pecha >)

    OdpowiedzUsuń
  12. A teraz, jesień za pierwszym razem.
    Znów Pozdrawiam
    kajda555

    OdpowiedzUsuń
  13. 12 kuponów,10 poszło mi na Wiosnę a 2 na Jesień,to w miarę opłacalnie,do tego wpadło kilka ZJ :3

    Pozdrawiam,Nina14!

    OdpowiedzUsuń
  14. W 3 Runie Wiosna i Jesień <3 (+3OM, RO, 2PA)
    ~Seve

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy macie zamiar w najblizszym czasie zrobic nabor???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Szczerze mówiąc na blogu (poza konkursami) wieje nudą. Nie ma nikogo nowego kto ma trochę więcej czasu i dodały by blogowi świeżości.

      Usuń
  16. Ludzie obudzcie sie. Kolejna promocja. Mistrzostwa swiata i znaki zodiaku, a tutaj zero informacji!!

    OdpowiedzUsuń
  17. znowu pojawiły mi się gwiazdki, takie same jak na urodziny pl howrse. o co tym razem chodzi?!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, nie chce przerywać tej przenikliwej nudy. Chciałabym tylko prosić o jeden krótki pościk, bo nie mam co czytać. :c

    OdpowiedzUsuń
  19. Co tak długo nie ma posta?

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlaczego nic nie piszecie na temat koni astrologicznych? Blog wisi...

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pytanie. Co mogę zrobić z rzeczami z ekwipunku boskich koni? Mam siodło jednego z boskich konie, który można było zdobyć. Co mogę z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  22. Wowowowow, nowy rekord, post nie pisany przez ponad 2 tyg. CCC:
    Ja rozumiem, że życie osobiste, że nauka, że to, że tamto, ale jeśli jest blog, to trzeba się nim zajmować, a nie zaniedbywać go. Także polecam ruszyć dupska, bo się gracze niecierpliwią.
    I żeby nie było, że boję się podpisać :
    ~ • LittleHorse •

    OdpowiedzUsuń