Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, listopada 3

Wyniki!

Na początku chciałabym przeprosić, że wyniki pojawiają się troszkę po czasie, ale było tyle pięknych prac, że nie mogliśmy się zdecydować :)

Przebranie na imprezę halloweenową dla Sinethe
1. miejsce zajmuje...

wera51014
(po nagrodę - Kamień Filozoficzny - proszę zgłosić się do Nadis)

Praca: 

Chciałabym jeszcze nagrodzić...

Kinga5
(po nagrodę - Różdżkę Płodności - proszę zgłosić się do Sinethe)

Swiniak Morski :3
(po nagrodę - Łzy Afrodyty - proszę zgłosić się do Sinethe)

Prace:
Praca Kinga5

Praca Swiniak Morski :3


Najstraszniejsza dynia

1. miejsce zajmuje..

Yness
(po nagrodę - Upominek Hestii - proszę zgłosić się do Adencjo)
Praca:
Tutaj trudno było nam wybrać - każda dynia była straszna, każdy świetnie to przedstawił. Chciałabym nagrodzić jeszcze 2 dynie, które stworzyli...

Swiniak morski :3
(po nagrodę - Piętę Achillesa - proszę zgłosić się do Nadis)

Arystoteles
(po nagrodę - Zestaw Bonusowy  - proszę zgłosić się do Nadis)

Prace:
Praca Arystoteles

Praca Swiniak morski :3
 ─ Najstraszniejsze opowiadanie
Główną nagrodę zdobywa...

Alexxandra
(po nagrodę - Objęcia Morfeusza - proszę zgłosić się do Nadis)

Praca:
"Dochodziła północ, gdy coś, jakby dziwna siła, kazało mi wstać z łóżka i wyjść przed dom. Niczym w transie skierowałam swe kroki do pobliskiego lasu i przemykałam cicho pomiędzy drzewami kierując się do dobrze znanego mi miejsca - stawu w samym sercu lasu. Gdy dotarłam na miejsce, poczułam, że znów mogę nad sobą panować. Nie miałam pojęcia co tu robię i chciałam jak najszybciej wracać do bezpiecznego domu, gdy wtem zza drzew wyłoniła się jakaś postać. Polana rozświetliła się jasnopomarańczowym blaskiem i dostrzegłam małego, białego kucyka z błękitnymi jak niebo oczami.
- Co tu robisz maleńki? - zapytałam z troską w głosie podchodząc bliżej i gładząc jego miękki pysk. Wtem poczułam oparzenie i z krzykiem uskoczyłam w bok. Gęsta mgła otuliła całą polanę, błysnęło rażące, czerwone światło i zapadła ciemność. Okropnie się bałam, nie miałam pojęcia co się dzieje gdy nagle z ciemności wyłoniła się klacz. Ognista klacz. Klacz która od zawsze napełniała mnie przerażeniem i odkąd przeczytałam o niej legendę prześladuje mnie w snach. Była wysoka na dwa metry, miała nienaturalnie chude nogi i gęstą, niesamowicie długą grzywę zdającą się płonąć. Jej wielkie, wcześniej błękitne oczy, teraz były krwisto czerwone, a tajemnicze, celtyckie znaki na jej głowie błyszczały w mroku. Próbowałam uciekać ale nie miałam dokąd. Złapała mnie i teraz skończę jak wszystkie jej ofiary. Klacz przemawiała do mnie, a jej głos echem odbijał się w próżni, w której byłam uwięziona. Choć nie rozumiałam jej języka, wiedziałam, że chce bym spojrzała w jej oczy. Ze wszystkich sił starałam się tego nie robić, ale czarna magia zawładnęła mną na dobre. Nie mając innego wyjścia spojrzałam prosto w jej przekrwione oczy i ujrzałam wszystko to czego boję się najbardziej. Nad nami rozpętała się wichura. Niebo przecięły błyskawice a ja klęczałam zapłakana przed grobem rodziców. Na kamiennej płycie nagrobka leżała pomięta, mokra od łez kartka z napisem "Ku pamięci kochanym rodzicom.", a obok nasza wspólna fotografia z czasów, gdy byłam jeszcze dzieckiem. Po chwili obraz rozmył się w powietrzu i znalazłam się nad przepaścią. W dole majaczyły zarysy miniaturowych domków i pól. Wtem poczułam jak ktoś a raczej coś spycha mnie ze szczytu i z przerażającą prędkością lecę w dół. Tuż przed zderzeniem z ziemią pojawiam się jeszcze gdzieś indziej - na czyimś pogrzebie, ale czyim? Toruję sobie drogę wśród tłumu zapłakanych kobiet i mężczyzn z poważnymi minami. Wśród nich rozpoznaję swoją rodzinę i znajomych. A więc pogrzeb kogoś bliskiego? Docieram do grobu, pochylam się nad płytą i czytam napis: "Vayola Mellark 1996-2015." Przerażona odskoczyłam z krzykiem od grobu i znów znalazłam się w próżni. Czerwone jak rubiny oczy klaczy były bezlitosne - pokazały mi moje najgorsze lęki i teraz, w obawie, że ta znów ze mnie zadrwi zabierając w kolejną potworną podróż, upadłam zapłakana u jej złotych kopyt zaciskając ze wszystkich sił oczy, które paliły mnie jakby płonęły.
-Proszę...-szepnęłam cicho i bezsilnie.-Proszę...

~~~~~~~~

Po wielu latach poszukiwań, Vayoli nie udało się odnaleźć. Przyczyny jej zniknięcia nie były znane. Większość osób stwierdziła, że po prostu nie radziła sobie już z problemami i uciekła za granicę, bądź popełniła samobójstwo. Vayola bowiem, popadła w paniczny strach gdy co noc w koszmarach odwiedzała ją Ognista Klacz. Z tego tytułu nie była w stanie racjonalnie myśleć, nie spała, nie jadła i marniała w oczach. Prawda jest jednak inna. Vayola błąka się teraz pomiędzy dwoma światami, pod postacią Płonącej Tormenty i towarzyszy Ognistej Klaczy w jej wędrówce po snach.Razem galopują bez końca po gwiazdach i nawiedzają w koszmarach kolejne osoby. Raz do roku, w pierwszy dzień lata, dokładnie o północy gwiazdy na niebie układają się w dwie klacze o rozwianych grzywach, przemierzające wspólnie galaktykę, a kto będzie uważnie słuchał, być może usłyszy nawet ich rżenie..."

Pojawiło się naprawdę wiele opowiadań. Każda była interesująca, każda była tajemnicza, każda inna! 

Szukaj, a znajdziesz! ─ 
Główną nagrodę zdobywa...

michu2341
(po nagrodę - Zestaw Hery - proszę zgłosić się do Nadis)

~~~

Cookie Lucy
(po nagrodę - Złote Jabłko - proszę zgłosić się do Nadis)

robert5513
(po nagrodę - Różdżkę Płodności - proszę zgłosić się do Nadis)

• LittleHorse •
(po nagrodę - Łzy Afrodyty - proszę zgłosić się do Nadis)

Qessanna
(po nagrodę - 2x Zwoje Plutona - proszę zgłosić się do Nadis)


Najciekawsze jedzenie na imprezę halloweenową
Praca, która wygrała jest jedyną pracą podesłaną na tą konkurencje. Jest bardzo ciekawa, jak ją zobaczyłam miałam banana na twarzy do końca dnia. :) 
Zatem pierwsze miejsce zdobywa...

Swiniak morski :3
(po nagrodę - Objęcia Morfeusza - proszę zgłosić się do Nadis)

Przepis:
~ ZUPA Z GAŁEK OCZNYCH ~
PRZEPIS
- wyblakły mózg (posiekać)
- serce gigant szczura
- włos trolla
- 2 gałki oczne
- szczypta pinesek śmierci
- puch z doliny skrzatów

Do miski z posiekanym mózgiem dodać puch i włos. Wymieszać. Dodać serce i szczyptę pinesek. Gałki oczne podsmażyć na patelni i włożyć do miski, następnie delikatnie wymieszać. Ugotować wszystko. Po 30 dniach zupa gotowa do spożycia. Dla dodania smaku polecam dodać trochę krwi jaszczurki
SMACZNEGO!


Gratulujemy wszystkim zwycięzcom i zachęcamy do brania udziału w konkursach!  

24 komentarze:

  1. Za szczyptę pinesek śmierci - pozdro z podłogi. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam do Nadis jako druga w konkursie "Szukaj, a znajdziesz", otrzymałam odpowiedź, że dostanę 2x ŁA - nagrody nie mam... Sklavvy

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :D

    -Asia818

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    A kiedy wyniki konkursu na ŁA?

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorki, ale mały błąd macie- robert5514 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super przepis.. Chocaż na początku myślałam o czymś do spożycia typu zupa z dyni, babeczki dyniowe, coś z pestkami dyni czy czymś innym. Ale każdy myśli o czymś innym (;
    Necessary

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę nie na temat, ale słyszałam że na "hodowli" (?) krów w OJ można dużo zarobić eqqus, wiecie może coś więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zwłaszcza gdy masz największe łąki ze żłobami. Potem ze skóry robisz lonże i sprzedajesz. Cała filozofia.

      Usuń
    2. Tak, ale koniecznie krowy longhorn. Ja z sześciu największych łąk ze żłobami zbieram ok. 1 mln miesięcznie ;)

      Usuń
    3. Tak da się zarobić około 1 00000 mln jak masz 6 łonk 25 akr. + złoby w wszystkich i te najdroższe krowy ;)

      Usuń
  8. Kiedy na blogu będzie coś o grze? :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Te opowiadanie w ogóle nie było straszne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawa wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  11. Do redakcji : Wiadomo jaka bedzie nastepna prom.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na fp na facebooku Howrse Spoiler ;)

      Usuń
    2. kalendarz adwentowy i dekorowanie choinek :3

      Usuń
  12. Opowiadanie, które wygrało podejrzanie kojarzy mi się z książką "Czerwony koń" z cyklu "Jinny z Finmory" :3
    Gratuluję zwycięzcom. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Emily Tom. Ja tak miesięcznie zarabiam tym sposobem 1.000.000 eq c:
    Kupujesz 6 łąk po 25 akrów, dajesz żłoby do każdej, kupujesz te droższe krowy i czekasz miesiąc.
    Necessary

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawa dla wszystkich takie APROPO. Następna promocja już weszła a na blogu NIC, ZUPEŁNIE. Zróbcie nabór bo brakuje postów o czymkolwiek. :c

    OdpowiedzUsuń
  15. Co się dzieje z blogiem? Czemu tak długo nic nie piszecie?

    OdpowiedzUsuń
  16. To że blog upadł - to jedno, ale to że nawet nie publikujecie komentarzy to już szczyt lenistwa. Brak słów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Może po miesiącu nowy post ?

    OdpowiedzUsuń
  18. zaczynam grać w ta gre ale nie umiem sie zajerestrować bo nie wiem tego: Proszę, wpisz tutaj login gracza, który pokazał ci Howrse. gdzie on to pokazuje??

    OdpowiedzUsuń