Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, listopada 29

Żegnajcie!

Raz już pożegnałem się z tym blogiem, dlatego rozpisywać się nie chcę.
Dzięki za wiele kolegom z redakcji.
Dzięki za wiele także i Wam, bez Was nie istniałbym przez te 2 i pół roku.

Odchodzę pełen spełnienia - pisałem tu bardzo długo, stworzyłem kilka serii, pisałem, bo to lubiłem.

ILH jest wielką skarbnicą wiedzy - znajdziecie tu wszystko, czego zapragniecie. Wszystko najwidoczniej zostało już napisane.

Może mnie jeszcze kiedyś zobaczycie, może tu, może w "sekcji vip", może gdzie indziej.

Święta niedługo - wesołych świąt!
Żegnajcie!
Adencjo

20 komentarzy:

  1. Zrobcie nabór !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. odchodzisz z bloga czy z howrse?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bloga. Na Howrse będę nadal, służę pomocą :)

      Usuń
  3. Dlaczego pierwszym postem od miesiąca musi być pożegnanie redaktora, i to tak fajnego D;
    Trudno, dziękujemy za wszystkie posty i konkursy, powodzenia w szkole :D Wróć jeszcze kiedyś ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. nieeee! A bbyłeś takim dobrym redaktorem...;/ zawiodłam się...

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że odchodzisz :(
    ksp

    OdpowiedzUsuń
  6. A w końcu to jaki masz nick na howrse?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dodawałeś postów. nie bedziemy tęsknić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja. Dlatego też postanowiłem odejść.
      Nie musicie tęsknić, jakim potworem musiałbym być, aby tego oczekiwać :)

      Usuń
  8. I tak blog przestaje mieć sens! Od dawna nie ma nic nowego. Wystarczy zrobić nabór a starych (nie piszących postów) wywalić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog upadł [*]

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba zaczne czytac innego bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to blogu już upadł. Od miesiąca nie było żadnego postu, nie licząc teraz tego pożegnania.

    OdpowiedzUsuń