Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, marca 17

[Spoiler] Drobne zmiany!

Witajcie.
Prawdopodobnie już niedługo zagoszczą drobne zmiany na Howrse. Czy przydatne, stwierdzicie sami. :)

1. Strona główna zostanie przerobiona (prawdopodobnie w celu zrekompensowania faktu, że Wielkie Wyzwanie nie wróci.).
 2. Ograniczenie uśmieszków w prywatnych wiadomościach, aby uniknąć nadużyć.  
 3. Jeśli chcemy zacytować gracza, musimy coś napisać. 
 4. Teraz na stronie głównej masz dostęp do ilości zasobów, które zyskujesz dzięki regeneracji.

Co o tym sądzicie? 
nadis

62 komentarze:

  1. pkt 3 - w końcu ktoś o tym pomyślał, od samego początku nie powinno być możliwości dodawania wiadomości z samym cytatem, tak samo pkt 2, na niektóre wiadomości nie da się patrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, punkt 3 jest jak najbardziej przydatne.
      A co do WW - wspaniale!

      Usuń
  2. naprawdę??WW nie wróci??? HUUURRAAAAAA !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie hura..... zawsze na loterii można było skożystać, a w RO i WT ławo zdobyć konia. Łatwiej niż w loterii i mniej kuponó idzie na to...

      Usuń
    2. Ale będą karty :')

      ~Maybe

      Usuń
    3. Jasne, za przeproszeniem same g*wna w tej loterii były.

      Usuń
    4. JAK TO?! NIE BĘDZIE WW?!!? TO STRASZNE!

      Usuń
  3. Czy mnie oczy nie mylą? Czy w poście jest napisane, że WW już nie wróci i czy to pewna informacja?

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Podoba mi się i to bardzo. Adios WW !
    2. Żenada... a tak lubiłam spamić mojej tosiadce pocztę. ;<
    3. To bardzo dobry pomysł, nareszcie nie będzie spamu.
    4. A tego nie ogarniam. XD
    ~ Litte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " a tak lubiłam spamić mojej tosiadce pocztę. ;<"
      Pff, to ja Ci spamiłam. XD
      A tak jako mój komentarz,

      1. Mi to wszystko obojętne. XD
      2.Żenada... a tak lubiłam spamić mojej Litełce pocztę. ;<
      3. Może być. xd
      4.Ja również nie ogarniam. XD
      ~ Tosik

      Usuń
    2. Ja dokładnie to samo. xD/~Wiktoria00~

      Usuń
  5. 2 i 3 przydatne, ale szkoda, że WW nie wróci :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ,że nie nie będzie WW...I niezbyt rozumiem 4. Jednak reszta bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie zlikwidowali WW, strasznie mnie denerwowała ta promocja, a teraz wreszcie spokój.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. WW nie wróci? Wielka radość na howrse! :D
    2. Nareszcie!
    3. Koniec z nic nie wnoszącymi postami (no.. powiedzmy xD)
    4. Czy może mi ktoś dokładniej to wytłumaczyć, proszę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czwartym prawdopodobnie chodzi o odnawianie się przedmiotów z ośrodka jeździeckiego. (żelazo, piasek, drewno)

      Usuń
  9. Nieeeeeeeeee!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnio mi się podobają:$

    (na howrse jestem dreams1
    Jak sie komus nudzi to zapraszam na pw)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie będzie wielkiego wyzwania !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. BRAK WW!? A co zrobią biedni, młodsi gracze, bez dokonań, WW... Oh, biedne dzieci....


    WRESZCIE NIE MA WW!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna rzecz która była fajna to , to że zawsze po WW była loteria , którą naprawdę lubię.

      Usuń
    2. fakt. ale nie będzie latających podków w UFO-koniec stracju, że komuś na głowę spadnie. Poszkodaowanych w ten sposób jest masa...

      Usuń
  13. Ja się cieszę, że WW nie wróci, nareszcie wrócą dawne promocje!
    Punkt 2 i 3? W sumie wiele nie zmienią...
    4 - nawet fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na to jak mają wyglądać karty nie byłabym tak optymistycznie nastawiona. Nie jest powiedziane, że wrócą dawne promocje, a nawet jeśli wrócą to zapewne nie będą tak atrakcyjne jak kiedyś.

      Usuń
  14. Co?! Koniec WW?
    Kiepsko, no chyba, że przywrócą ciągłe promocje. To wtedy dobra zmiana
    Gieńiek

    OdpowiedzUsuń
  15. Buu ja nie chcę żegnać WW :<

    Co do reszty to mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. WW nie będzie??? Serio?? Hurra! Adios, Hadet, żednaj WW!! :D 2 i 3 bardzo fajnie, lecz 4 nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. WW nie wraca? Szkoda. Mam nadzieję, że w tym wypadku powrócą regularne promocje.
    2. Nienawidzę tych emotikonów, także świetnie.
    3. Nareszcie skończy się te nic nie wnoszenie do wątku!
    4. Nie zwrócę uwagi ;p
    ~ Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
  18. Co Wam się tak nie podoba w WW? Przecież nie jest obowiązkowe.. Jak nie chcieliście to nie trzeba było brać udziału i tyle.
    Mogliby dać coś w zamian za WW, a tak to nawet podobają mi się te zmiany.

    Saya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, że jak wycofają WW, to będą częste, normalne promocje.
      Broń Boże niech nie dają coś w zamian WW. Niech wróci normalny rytm eventów i promocji.

      Usuń
  19. Jakiej regeneracji?

    OdpowiedzUsuń
  20. ale od kiedy to wszystko ba narazie WW trwa

    OdpowiedzUsuń
  21. nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wielkiego wyzwania nie będzie i przy okazji okropienistwo kocham bużki w wiadomaśviach a zwłaszcza dużo i złe te zmiany są

    OdpowiedzUsuń
  22. Popieram Gieńka!
    WW niech sobie znika, byleby było dużo innych promocji w to miejsce, bo skądś CR i boskie trzeba brać. ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest ww nie wróci !!! to była najgorsza promocja odkąd pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  24. Yay! ^^ Chcę zobaczyć jak będzie wyglądał post na forum, w którym Ow uzasadnia dlaczego nie będzie już więcej WW. Pewnie dostali nadmiar wiadomości na kontakt i niepochlebne komentarze o WW. Zmiany korzystne, w porównaniu do ostatnich.

    OdpowiedzUsuń
  25. Koniec WW? Chwalić Boga, klaskać w dłonie! Jeszcze tylko niech by powróciły stare dobre promocje tak jak to wcześniej było i od razu zechce się grać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się.
      ~ magda555

      Usuń
    2. No jesli miałyby wrócić stare promki no to supew ale oby mnie bylo tak ze dadza jakas promocje raz na 3miechy

      Usuń
  26. A tak lubiłam spamować zapychać znajomym pocztę tymi ziemniakami...
    Teraz się cieszycie, że WW nie będzie, a potem jak zwykle narzekania, że go nie ma i chcecie z powrotem. Ale jednak dobrze, że wreszcie będzie przerwa od tych ciągłych promocji.

    OdpowiedzUsuń
  27. Geez, tylko nie brak WW... Gra przynajmniej nie była taka monotonna, grało się w coś, po coś, dla kogoś. Gracze się jednoczyli, w końcu coś "zespołowego". Poza tym, nie wiem, co Wam w tym przeszkadzało. Nie było to przymusowe, chcesz - grasz, nie chcesz - nie grasz. A darmowe przedmioty, często nawet za nic, nie trafiają się codziennie, hę?
    Zmiany ogółem śmieszne.

    ~Paweł aka Teo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie była monotonna? Człowieku, czy ty widzisz co piszesz? Właśnie przez WW była monotonna i nudna jak flaki z olejem. Non stop jedna i ta sama promocja, non stop jedne i te same zadania do wykonania. Jeszcze jak WW dotyczyło koni pór roku, no to oki, szło przeboleć. Ale kiedy zaczęli dawać tylko WW na przemian z tą króciutką loterią, to nie dziw się, że ludzie mieli w pewnym momencie dość tej promocji. Stare przynajmniej dawały jakąś odmianę. Raz karty, raz jakiś kalendarz, piniaty, kwiatki, eliksiry... Fakt, miały swoją przewidywalną kolejność, ale na to się czekało i wyglądało jak Mikołaja za lat dziecięcych ;P

      Usuń
    2. Tylko w takich promocjach raczej nic nie wygrasz konkretnego. No chyba, ze kupony wydasz. Powiedz mi co takiego bylo fajnego w przejazdzce swiatecznej. Kilka rzutow na dzien i czlowiek latal na tej planszy bez celu,na nic wplywu nie mial, a jak cos sie trafilo to swieto. A no chyba, ze rzuty za kupony to wtedy pewnie frajda byla. A z kartami? Podobnie. Nic specjalnie sie nie wygra, a trzeba kasy wydac juz nie mowie o tym, ze sie karty powtarzaja w kolko macieja a zdrapac mozna tylko trzy dziennie no i znowu kupony. eeee

      Usuń
    3. Ja miałam po 50 losów na loterii i wielkie g. Wydawałam na to kupony bo więcej to większe szanse. Na WT i RO wydałam sporo kuponów przez to WW i też wielkie nic. Co do kart to użyłam 2/3 kupony i miałam wszystko. Czy uważasz,że w loterii wygrywając z 30 losami siodło, uzdę, PD i orchideę to cud i miód? Nie sądzę mam 1000PD, uzd i siodeł z 50sztuk, orchidei 30. Oczekiwałam nagród cenniejszych a nie tego co mam w sporej ilości

      Usuń
    4. Przyznaję- świąteczna to raczej typowa maszynka na wydawanie kuponów. Aczkolwiek karty, to już inna para kaloszy. W kartach na upartego nie musisz wydawać nic- albo trafisz na jakiś przedmiot, albo na kartę do podbicia kolekcji. Szansa pół na pół, ale mimo wszystko nagrody i tak są lepsze. Wiesz to zależy od typu promocji, ale mimo wszystko to jakaś odmiana i ludzie się z tego cieszą. Zademonstruję ci to na bardzo prostym przykładzie:
      Załóżmy że dostajesz do jedzenia frytki (to będzie odpowiednik WW). Tak cały dzień- śniadanie, obiad kolacja. Frytki i jakiś napój, dajmy na to colę (to odpowiednik wygranej: boski/itp). Cieszysz się bo lubisz frytki. No i dostajesz te frytki. Jeden dzień, drugi, tydzień, miesiąc. Cały czas frytki. Od czasu do czasu dają ci inny napój, ale mimo wszystko podtykają ci pod nos tylko i wyłącznie frytki. Z początku było to nawet spoko, ale w pewnym momencie masz dość. W pewnym momencie masz gdzieś jaki to nowy napój ci dadzą- i tak do niego są tylko frytki.
      I tak to wygląda na Howrse. W pewnym momencie ludzie mieli już w nosie jaki to boski się pojawia do wygrania. Cały czas i non stop było tylko i wyłącznie WW. A teraz kiedy jest możliwość, że pojawią się ponownie stare promocje, ludność cieszy się jak głupia, bo wreszcie przełamie się ta monotonia. Nie mówię, że WW jest złe. Jest spoko... ale RAZ na jakiś czas, a nie bez przerwy ;P

      Usuń
  28. Co do WW to jeżeli mam być szczera... wisi mi to. Jeżeli będą ciekawe promocje, to może sobie znikać.
    Bardzo podoba mi się natomiast pomysł związany z cytowaniem wiadomości. Mało co mnie tak wkurza na howrse jak cytowanie czyjejś wiadomości i wklejanie dwa razy tego samego uważając chyba, że użytkownicy forum są ślepi/głupi/oba na raz i muszą mieć wklejone kilka razy to samo.
    Chociaż z drugiej strony najpewniej skończy to się tym, że będą po prostu dodane wyrazy typu "dokładnie" albo "zgadzam się" czy też "popieram"...
    Nie wiem czemu tak ludzi denerwują howrsowe emotikony. Buźki jak każde inne, więc nie ma sensu się o to spinać.
    Bardzo jestem ciekawa, w jaki sposób strona zostanie zmodyfikowana.
    Nie bardzo rozumiem o co chodzi w punkcie czwartym, ale mam nadzieję, że będzie przydatne.

    Bardzo lubię Wasz blog i lubię sekcję "spoilery". Zaglądam tu od jakiegoś czasu i bardzo mi się podoba. Fajne miejsce dla kogoś, kto chce się nieco więcej dowiedzieć o grze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Zwłaszcza ostatnie zdanie.

      Usuń
  29. W sumie WW nie jest takie złe.. Jeżeli ktoś nie chce to może nie zdobywać podków, ale wystarczyło się zalogować i już miał się dwa losy. Ja w poprzedniej loterii w jednym losowaniu wygrałam 200 000 equus, ZH i KF. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są gusta i guściki. Ja szczerze nienawidzę WW. Durne, krótkie loterie, zbieranie podków i nic poza tym.
      Mi się nigdy nie podobała ta loteria. Coś cennego wygrałam raz na tysiąc lat. Pamiętam, że jeszcze za czasów koni pór roku się starałam, miałam po 30-50 losów i wygrywałam jakieś pandory, wody i stosy śmieci.
      Kiedyś, przy starych loteriach sprzed WW gdybym miała tyle losów wygrałabym Hery, KF, ZH, ZP i wiele innych rzeczy.

      Usuń
    2. Dokładnie- w starych loteriach ilość losów faktycznie miała jakiś wpływ na nagrodę. A teraz czy masz 5 czy 55 i tak najprędzej popadnie ci się jakiś bezwartościowy śmieć.

      Usuń
  30. "Wielkie Wyzwanie nie wróci"

    WTF? o.O

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie bardzo rozumiem osoby narzekajace na WW. To nie przymus, a jedyny sposob, aby cokolwiek dostac za darmo z CR jesli wymieniamy sie losami to nas nic nie kosztuje jedynie czas, a wygrane CR wcale nie musza byc z najwyzszej polki. Wystarcza bonusy. zawsze mozna je sprzedac lub dac konikowi. Ale widac inni nie doceniaja zalet WW. Teraz bedzie wielkie NIC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Losy też kosztują :) 200Eq jeżeli się nie mylę. Sądzę, że będzie lepiej bez WW. Raz jedyny wygrałam wiosnę i to by było na tyle. Mając po 30/40losów było nic, z 3 wygrałam bościaka. WW hmm chcesz być monotonny przesiewaj piasek :) Tak widzę zbieranie podków, cały czas to samo i te same zadania, 0 kreatywności. Mnie osobiśnie najbardziej podobały się eliksiry i to odkrywanie pól niczym archeolog i za tym tęsknię :D

      Usuń
    2. Wielkie nic? Toż Owlient chyba by wyszedł z siebie i stanął obok, bo nie byłoby komu naciągać ludzi na wydawania kuponów xD Najpewniej powrócą stare i znane już promocje, które większość ludzi lubiła.

      Usuń
  32. Ale WW bylo przeciez nieodlaczna czescia gry. A promocje i tak byly i nawet zdazylo sie jednoczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam nieodłączną. Jak ktoś zaczął grać od niedawna to tak może mu się wydawać. Tak naprawdę to jak najbardziej "odłączna" część gry ;P
      Może ludzie nie byliby tak przeciwni WW, gdyby zrobiono od niego przerwę po boskich pór roku, kiedy to już zwyczajnie zbrzydły te same zadania itp. To był ból- nie WW samo w sobie, tylko fakt, że trwało non stop i tylko zmieniał się boski jako główna nagroda.
      Nie zauważyliście, że kiedy np. pojawiły się na święta te plansze to zbieranie podków szło jakby wolniej? Przypadek? Nie sądzę. Po prostu ludziska mieli w nosie WW i przerzucili się na coś, co przełamywało monotonię ;)

      Usuń
  33. W sumie, to dosyć niedawno odkryłam, że mogę z WW zrobić niezły biznes, jak widać trochę za późno się zorientowałam. Zapłon Tęczowego Kucyka. x)
    Mam nadzieję, że promocje będą się pojawiały podobnie, jak przedtem, o ile w ogóle będą, w co raczej nie wątpię. Ciągle liczę na wędrowne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne ale nie kasuje ww i loterii to takie fajne

    OdpowiedzUsuń
  35. idę się logowac na francuskie konto ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z jednej strony fajnie, że WW nie będzie bo mnie to bardzo wkurzało ale z drugiej strony to zawsze miałam czas by nazbierać kuponów na nowe promocje. I czasem OM wpadło za podkowy. Jednak płakać nie będę.
    ~konna136

    OdpowiedzUsuń