Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, sierpnia 24

10-lecie firmy Owlient - podpowiedzi

Witajcie, jak wiadomo 8 września wejdzie Zabytkowe Jabłko, aby je zdobyć będzie trzeba znaleźć kilka świeczek urodzinowych. Jeśli ktoś chce mieć zabawę w odnajdywaniu ich proszę nie przechodzić do dalszej części posta, a innych zapraszam dalej. :)

I tak w ogóle jestem ciekawa czy będzie to na polskim serwerze.


Lokalizacja świec:
1. Strona konkursu (chyba chodzi o Karty)
2. W katalogu graczy
3. Na stronie rocznicy
4. Moje konto
5. U gracza, który ma urodziny
6. Musisz wejść na trofeum rocznicy
7. Na stronie konia urodzonego prawdopodobnie września 2011
 Pomogłam? :P
nadis 

21 komentarzy:

  1. Pewnie, że tak :D A jeśli znajdziesz kolejne 3 pozycje to wpiszesz, czy będziemy musieli ruszyć tyłki i sami poszukać? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No, wreszcie jakiś nowy post na ILH xd Dziękuję.
    ---
    No, oby było. Fajne były te 'mordki' które wycofali (:

    WIKU--szA

    OdpowiedzUsuń
  3. super , licze maustanga

    jula239

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, muszę mieć to jabłko i ciągnie mnie do arabów, choć sama nie wiem. Mustangi i Coby też były oskie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Mrau, fajnie :D
    Muszę to Sobie gdzieś zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę Przydatne :) Mam nadzieję że uda ci się znaleźć miejsce pozostałych 3 świeczek a jeśli tak to bardzo cię proszę napisz gdzie będą

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chciałam luzytana ale nie wiem czy zdobędę te świeczki...

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bym chciała pięknego, starego coba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę (': Dzień przed moimi urodzinami :')
    /Julien19

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pewnie zamienię luzka, chodź myślę na szetlandzkim konikiem... I oczywiści odkupię od koleżanki KF
    Emilk2004

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokońca nie rozumiem skąd mam wiedzieć jaki gracz ma wtedy urodziny? chyba że chodzi o Ow.?

    OdpowiedzUsuń
  12. stary fryzu- PRZYBYWAJ!!!
    zawsze poobały mi się Coby, ale teraz też są śliczne, za to konie fryzyjskie wyglądają gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jutro (no bo to jutro,tak?) będzie fajnie :)
    Ja tam bym chciała starego Hanowerka albo Coba,ale nie wiadomo jak to wyjdzie.Życzę powodzenia wszystkim świeczkującym.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie ale gdzie jest 10 wskazówka? XD Tylko tego nie ogarniam xd

    OdpowiedzUsuń
  15. A tak dokładniej to gdzie 7 świeczkę mogę znaleźć ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wadera Midnight8 września 2015 15:16

    Dzięki za pomoc na pewno wszyscy sie cieszą postaram sie znaleźć resztę świczek

    OdpowiedzUsuń
  17. Yaaay, dzięki wielkie ^^ Kary overo marwari jest mój.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej gdzie jest strona rocznicy :D ?

    OdpowiedzUsuń
  19. gdzie jest strona rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  20. Ej, a gdzie jest strona rocznicy?

    OdpowiedzUsuń