Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, sierpnia 18

Więcej informacji o Zabytkowym Jabłku...

Witajcie, w poprzednim poście przedstawiłam tajemnicze jabłko. Na wersji angielskiej znalazłam jego nazwę "Vintage Apple", więc tłumacząc na nasz język wychodzi "Zabytkowe Jabłko". Każdy gracz będzie mógł zdobyć tylko jedną sztukę tego jabłka, pojawi się w tym samym czasie co karty. Da ono następujące bonusy dla konia:
Wytrzymałość: +5
Prędkość: +5
Ujeżdżenie: +5
Galop: +5
Kłus: +5
Skoki: +5

Screeny jak będzie wyglądało wybieranie "nowej" maści dla konia.







Oprócz tego pojawią się nowe maści dla koni czystej krwi arabskiej - palomino i cremello. Nie podobają mi się. :/


Co o tym sądzicie? 
nadis
Edit: Zapomniałam napisać jak je zdobyć. Otóż, aby je otrzymać będzie trzeba znaleźć 10 świeczek urodzinowych.

39 komentarzy:

  1. A kiedy będzie można zdobyć to jabłko ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy masz może informacje dotyczące ceny Jabłka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie, a jak będzie to się okaże... Takie jakby DJ ale jednak nie, jedyną właściwością która łączy DJ z tym jabłkiem jest stary wygląd koni <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę to dziwne że np. arabowi będzie można dać starą maść fiorda, ale poza tym to bardzo fajnie C: Już się ni mogę doczekać. Ciekawe czemu można tylko jedną sztukę... Mam też nadzieję że będzie je można sprzedać, a co za tym idzi kupić.
    Co do maści, to zawsze lubiłam Cremello, więc mi się podobają C:

    OdpowiedzUsuń
  5. O co chodzi w tym zabytkowym jabłku to ja nie wiem. Konie będą miały ten stary wygląd czy co? XDD Ale te nowe maści dla arabów są boskie, zwłaszcza ta pierwsza, ale jednak jestem trochę wkurzona, bo już mam trofeum dla maści arabów, a teraz znów muszę pokupować, a znając życie, to przez parę miesięcy będą kosztowały po 20 tysięcy, a na obecną chwilę zbankrutowałam na maksa ;_;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile będzie kosztować? Lub jak je będzie można zdobyć?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet fajne, a czy konie z tym jabłkiem będzie można kupić/sprzedać?

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobno nie da się ich sprzedawać, tak czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no ciekawe tylko ile te jabłuszko będzie kosztowało. coś czuję że tanie nie będzie. w sumie to mi się szczególnie nie podoba ale gdyby cena nie była jakaś masakryczna to mogłabym kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej trzeba będzie szukać świeczek po całej "mapie" howrsowej

      Usuń
  10. Szkoda, że na każdego gracza przypada jedno jabłko, miałam już gotowe kilka koni na nie. :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukanie swieczek to cos jak szukanie sekretnych stron w zadaniach?

    OdpowiedzUsuń
  12. Na angielskim howrse nie opisali jak będzie to wyglądać. Oczywiście jak pojawi się coś nowego edytuję lub napiszę nowy post. :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze chciałam by araby miały te maści <3 Super, bardzo się ciesze :D Zmienię Jakiegoś zbędnego konia w araba którejś z tych maści (pewnie roga) xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się szykuję na mustanga. Ew. na jakiegoś roga. Chciałabym też kłusaka/achała. : 3

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro na 1 gracza przypada 1 jabłko to jakim cudem masz na screenach 2?
    I jak się nazywasz na angielskiej wersji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To proste - screeny nie należą do autora postu. Zrobiła je ShorahNagi z howrse international. ILH po prostu kopiuje screeny z Spoiler Zone.

      Usuń
    2. Co nie zmienia faktu, że na screenach są 2 jabłka

      Usuń
  16. Te konie były kiedyś takie piękne :(

    OdpowiedzUsuń
  17. W angielskiej wersji nie trzeba mieć konta VIP.
    Bo tylko gracze VIP mogą testować nadchodzące nowości.
    Można popytać graczy z kontem VIP i poprosić o screeny.
    Po co ktoś ma płacić w grze w innym języku?

    Kiedy zrobicie post o Amirze i tej promocji, ktora dziś o 14 weszła na polski serwer?
    Bo karty zrobiły wam psikusa, a jak to nowe jabłko ma wejść na serwer wtedy gdy będą karty to troche poczekamy.. >.<

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiam się, czy będzie jakieś trofeum z Zabytkowym Jabłkiem?

    OdpowiedzUsuń
  19. O, jeszcze pytanie, może ktoś wie. Na screenie pokazany jest bodajże hanower, a w wyglądzie do wyboru jest bashkir. Czyli co, jak dam hanowerowi wygląd bashkira, to zmieni rasę?
    Albo mam konia maści karej, daję mu wygląd z Zabytkowego Jabłka tej samej rasy, ale maści bułanej, w takim razie koń zmieni maść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmieni maści np. w cechach będzie napisane to samo, zmieni tylko wygląd

      Usuń
  20. Szkoda,że można mieć tylko po jednym jabłku . Zgaduję też,że trudno będzie je dostać... No cóż. Ogółem pomysł super.

    Racja, nowe maści arabów również mi nie przypadly do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Konia z tym Jabłkiem sprzedać NIE można.. a czy samo jabłko można będzie sprzedać na wymianach?
    I tam gracz miał 2 jabłka, będzie mozna zdobyć więcej niż 1?

    OdpowiedzUsuń
  22. Macje informacje o promocij po karta i o nowym legendarnym koniu Zaldi ??? Jesli tak zrobcie posta prosze.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnij się, i tak już wiemy o promocjach dużo do przodu. Oni też mają życie i chcą je wykorzystać na coś innego, niż tylko siedzenie i tłumaczenie Spoiler Zone.

      Usuń
  23. Muszę mieć achała! Hodowałam je jak miały stary wygląd, ale jak go zmienili,k to przestałam, bo nie przypadły mi do gustu :)
    ~Sami547

    OdpowiedzUsuń
  24. Robcie te posty bo szalu dostać mozna. Ile was jest w redakcji? Posty o czymkolwiek ale nie z wieksza roznica czasu niz 2-3 dni.
    Moze jakies Quizy? A jak nie dajecie rady to nabor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogar, to nie jest ich obowiązek, by robić posty. To wszstko z ich woli, równie dobrze mogliby tego bloga nie prowadzić 8) Więc przestań narzekać i doceń to, co masz.

      Usuń
    2. Drogi Anonimku, na początek może byś się podpisał? Bo bez podpisu to zwykłe tchórzostwo. Jak wiesz, są wakacje, a niektórzy wolą je spędzić w aktywny sposób, a nie przed komputerem szukając informacji do posta, który mogą napisać później i wyjdzie im to lepiej. Co do Quizów. Główną tematyka bloga, to Howrse, a z tym się wiążą poradniki, spoilery itp. a konkursy to tylko dobra wola redaktorów i ludzi, którzy to sponsorują. Więc to nie jest takie łatwe jak się wydaje. Właśnie ze względu na wakacje, mogliby zawiesić bloga i mieć wszystko gdzieś, ale oni piszą. Więc z tego należy się cieszyć.
      ~ Klara0906

      Usuń
    3. A jak nie ma wakacji to problem że szkoła i postów pisać nie można...
      Blog to blog, jeśli jest się redaktorem to trzeba pisać...

      Usuń
  25. Dałby ktoś może linka do Spoiler Zone?

    OdpowiedzUsuń
  26. Zabytkowe Jabłko można jedynie przez zdobycie 10 świeczek, nie można sprzedać ani wymieniać, a koń, który dostanie maść z tego jabłka, będzie traktowany jak legendarny koń, czyli nie można tego konia sprzedać

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda że 1 jabłko na 1 osobę ;( a co do arabów to są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Będę mieć fryza o którego tyle walczyłam na kontakcie. Oczywiście skrzydlaty jednorożec.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe, czy będziemy mogli zmienić rasę konia na stary wygląd tej, której nie ma na polskim serwerze. Fajnie by było mieć np. Marwari

    OdpowiedzUsuń
  30. 24 grudnia je każdy dostanie w kalendarzu adwentowym. ~myślę że pomogłam :D

    OdpowiedzUsuń