Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, sierpnia 13

Wielki artystyczny konkurs #Adencjo - wyniki!

Witajcie. Na początku chciałem przeprosić, że wyniki pojawiają się dość późno, ale... w sumie nie mam żadnego wytłumaczenia. Trudno :p

Podsumujmy trochę nasz konkurs:
Jestem na prawdę wzruszony. Przysłaliście mi wiele cudownych prac, a niektórzy nawet składali mi życzenia na pw. Dzięki Wam wiem, że te dwa lata blogu nie były straconym czasem <3

Tak jak pisałem prac było mnóstwo, a jury (w skład którego, oprócz mnie, weszli Nadis i dudek) miało kilka problemów z wybraniem najlepszej szóstki. Wszystkie prace już niedługo pojawią się u mnie na prezentacji i każdy będzie mógł je zobaczyć.

Był to prawdziwy konkurs artystyczny! Wśród nagrodzonych prac są plastyczne, literackie, a nawet... muzyczne.

 Jaki był przepis na wygraną? Oczywiście takiego nie było, ale może zadziwić Was fakt, że aż 4 na 6 wygranych osób pytało się mnie (najczęściej w prywatnych wiadomościach) o informacje, które wybiegały poza dostępną wiedzę. Kluczem do sukcesu było więc jeszcze lepsze poznanie mnie i moich zainteresowań.



A oto i wyniki:

Przypominam, że nagrody były dobierane losowo! 
Aby powiększyć prace, kliknijcie na nie ;)
W nawiasach jest podane, do kogo mają się zgłosić zwycięzcy po nagrody!



Nagroda Zwycięzca Praca Dlaczego?
1x Piąty Żywioł
(Adencjo)
~ The Lol Studios
~The Lol Studios przygotowała dla mnie (jako jedyna) śliczną prezentację wraz z awatarem. Niestety, na razie nie będę z niej korzystać, gdyż mam nową, ale
gdy tylko stara mi się znudzi, mam już kolejną :)
1x Obięcia Morfeusza
(Adencjo)
Asia123987 Gdy nasz Adencjo dostał się do redakcji bloga, Pewnie Go bolała głowa.
Bo kto by przyjął redaktora - amatora?
Ale bardzo cieszymy się, że Go mamy,
I za pomocne posty kochamy. A czy umie - nie umie grać, Wiemy, że lubi pomagać.
Jego artykuły są udane,I bardzo przemyślane.
A może jakaś panda pomagała?
Cichutko przy pisaniu szeptała?
Szkoda tylko, że od początku Go nie było,
Bo Howrse na bardziej przejrzyste by się zmieniło.
Jak już pewnie wiecie, bardzo lubię prace pisane. Ten wierszyk jest po prostu bardzo dobry - rymowany,
lekki i z nutką humoru. Brawo!
1x Zestaw Nyx
(DUCHESS OF YORK)
kasiasonia 28.09.2012 rok nastał,
Adencjo fajną grę zastał,
I założył konto tam,
na Howrse.pl - ta-dam!

Grał sobie Adrian niecały rok,
i trafił na nabór, na blog.
Był to czerwiec 2-0-1-3,
a, że się dostał cieszymy się MY.

I tak dwa lata płyną na i-love-howrse wspaniałym,
Adi pisze dla nas z trudem niemałym,
a, że niedawno wybiły mu dwa latka,
(co - jak dla mnie - nie mała gratka)
urządził super konkurs z nagrodami,
więc życzenia mu składamy!

A więc - wielki fanie pand i psów,
łap od nas życzenia ów.
Abyś pisał dla nas jak najdłużej,
i jeszcze, jeszcze troszkę dłużej.

Aby w grze Cię przyjemności spotykały,
aby twoje konie rozetki miały,
abyś wygrywał w zawodach,
nie grając na modach.

A co do bloga - powiem tyle,
że zostawiłeś innych w tyle.
Twoje ciekawostki zawsze zadziwiają,
i w zdziwienie nas wprawiają.

To dzięki Tobie tajemnice gry zostają odsłaniane,
jakie w tej grze są majstrowane.
Jeszcze raz - WIELU SUKCESÓW,
i żeby czytelnicy nie mieli żadnych esów
Podobnie jak wyżej - wierszyk super! Tym razem więcej faktów o mnie i życzeń.  Gratuluję i dziękuję :)
1x Zestaw Hery (Cookie Lucy) wiktoria-04 Panda, koń, a do tego muzyka, nauka i film - w połączeniu z talentem Wiktorii daje zwycięską mieszankę :3
1 mln Equus (Adamolot) Eliana

Muzyka
Na chwilę obecną możecie tylko ściągnąć
Jedyna piosenka o mnie i dla mnie <3 A tekst! Dla wielu z was może być dziwny, niezrozumiały, ale musicie wiedzieć, że jestem naj fanem serialu LOST. Teraz wszystko powinno mieć sens. Gratuluję HanaE!
A może wśród czytelników znajdę osoby, które tak jak ja obejrzały 6 sezonów Lost jednym tchem i z którymi mogę porozmawiać o serialu?
2 mln Equus (Adamolot) wwera00
Co by tu wiele mówić? Ja w stroju pandy, a za mną zwierzęta. wwera00 ma prawdziwy talent. Jest piękne, dziękuję!

Dziękuję wszystkim jeszcze raz! Dziękuję też sponsorom. 
Do zobaczenia za rok (mam nadzieję)!
Adencjo

12 komentarzy:

  1. A co z konkursem na wierszyk o Afrodycie?

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak miło. Paczcie, że się nie spodziewałam wygranej? A jakaż radość...
    Tylko czemu nikt prócz mnie nie pomyślał o prezce i avku*do zestawu dorobiłam jeszcze szablon na blogspot, ale możliwe, że zapomniałam dosłać. No nic.)
    ~ The Lol Studios

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to teraz moja kolej ci pogratulować ^^
      ~Sinethe

      Usuń
  3. Prace prześliczne :) Gratuluję zwycięzcom! Ja chciałam zgłosić opowiadanie (nawet chyba coś Ci o tym pisałam) ale... ekhem... coś mi się nie chciało... xD Jeszcze raz, wszystkiego najlepszego, Adrian :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę *-*
    Cieszę się, że mogę zobaczyć tutaj swój login :3.
    Gratuluję wszystkim, muszę powiedzieć, że mi chyba najbardziej podoba się praca Wiktorii, naprawdę wielki talent plastyczny ^^
    Wszyscy świetnie się spisali c:

    Eliana. (HanaE)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace... Naprawde się postarali... Gratuluje tym, którzy wygrali ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowałam pobrać piosenkę, ale włazi mi od razu wirus...
    A zwycięzcom gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace są piękne. Gratuluję zwycięzcą!
    konie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie zaskoczenie! O.o
    +Zestaw Nyks do kolekcji.
    Dziękuję i gratuluję reszcie zwycięzców.
    kasiasonia

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje zwycięzcom i czekam na kolejne konkursy

    OdpowiedzUsuń
  10. Wróciłam z wakacji a tu taka niespodzianka! Dziękuję redaktorom i gratuluję innym co nagrody zdobyli :)

    OdpowiedzUsuń