Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, sierpnia 12

#howrse_lifehack 01

Witajcie.
Dzisiaj rozpoczynam nową serię, ułatwiającą wam zarabianie, prowadzenie OJ i zarabianie w promocjach.
Zapraszam do czytania!

Po pierwsze rozwieję wasze wątpliwości - nie będziemy niczego hackować, hakować czy jak tam się to pisze. Waaah, te problemy ze słowami z obcego języka. Lifehack to w języku internetowym radykalne ułatwienie sobie sprawy sposobem, który niewiele osób zna. Dajmy na to, jeżeli chcesz wypić szybko kawę to połykaj gorącą wodę i ziarna kawy nie, to nie zadziała. Auć. To samo z ryżem/makaronem/ciastem. A czemu #howrse_lifehack? Bo #howrse ma #instagrama i szpanuje.

#fundusze
Prosty sposób na zarobienie dużej ilości equus? Wystarczy kupić kilka żłobów, łąk i krów. Później starczy czekać miesiąc, a później sprzedać skórę z krów do sklepu. Można też ze skór i żelaza (które u mnie jest za darmo, bo mam Ośrodek w górach) zrobić siodła lub uzdy cieszące się największym popytem - w tej chwili to *** siodła westernowe i klasyczne. Ten sposób zna większość, ale nie wszyscy. Szkoda.

#OJ
Jak szybko podnieść poziom zakwaterowanych koni? Popytać po znajomych. Prawdopodobnie większość z nich ma konie z UM powyżej 2000. Później tylko kupić boksy i zarezerwować je dla znajomych. Poziom koni szybko podniesie się, a co za tym idzie i prestiż.

#promocja
Jest historia Altaira, a jak to książka przygodowa kończy się w najciekawszych momentach. Francuzi zawsze mają wszystko wcześniej, więc kiedy wejdziemy na stronę historii Altaira wystarczy zmienić odnośnik .pl na .fr. Następnie z listy języków trzeba wybrać Polonaise i czytać, czytać, czytać!

Podoba się?
Nadal prowadzić tą serię?
Fryzyjska, tfu, Sinethe. Od dziś ;)

19 komentarzy:

  1. A to czytanie coś da? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy to czytanie rozdziałów.

      Usuń
    2. Nie sądzę, chyba że gdzieś pod koniec tych wszystkich legendarnych koni. Poza tym ta opowieść według mnie jest bardzo ciekawa.

      Usuń
  2. Najprostszy howrse lifehack to multikonta :)
    Nie nie używam nie b9jta się.

    Bor

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do ostatniego muszę się nie zgodzić , bo francja ma dopiero 14 rozdziałów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja używałam tego w trakcie WW, wręcz od samego początku i zwykle Francja miała jeden więcej od polskiego serwera ^^

      Usuń
  4. Ciekawe.
    Prowadź dalej tę (tą?) serię.
    Mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sinethe, uwielbiam twoje posty. Oby tak dalej!
    #MTJ44_też_szpanuje_XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna seria :D hacki odnośnie funduszy i OJ znałam, ale o Altairze na francuskim serwerze poczytam (y)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna seria. Mi się podoba. Ale tak czy siak nie założę ośrodka jeździeckiego dla pinionszów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak zrobić, bo (przynajmniej w "moich czasach") na start dostaje się 15 czy tam 25 tysięcy.

      Usuń
  8. Jak dla mnie ciekawy post, Sinethe. ^^
    Kontynuuj, seria zapowiada się interesująco :3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do zarabiania to jeszcze można robić lonże w warsztatach i sprzedawać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ja tak robię i się to opłaca!

      Usuń
  10. Ja mam 6 łąk po 25 aktów każda+ żłoby i najlepsze krówki.
    Ponad milion miesięcznie, hehe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też :) hehe... :) Ale zaoszczędzić nie potrafię... i wydaje ten milion w ciągu miesiąca... :(

      Usuń
  11. Genialna seria, zrób więcej postów c:

    OdpowiedzUsuń
  12. I tak Francja miała 3 rozdziały mniej od ... nam ale chyba Izraela xD

    OdpowiedzUsuń