Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, sierpnia 9

Spoiler Zone!

Cześć, cześć. Wakacje trwają w najlepsze. Szkoda tylko, że wieczorem są te małe, latające owady - komary. :( Cóż, nic na to nie poradzę, więc miłego czytania!


Mapy kontynentów - karty!

Za niektóre karty otrzymasz prezenty, a inne pozwolą Ci ukończyć kolekcję. Odkryj także karty Joker! Pozwalają one uzyskać kartę do wyboru w zależności od poziomy jokera (brązowy, srebrny, złoty i diamentowy). 



Jak zdobyć karty?

Po pierwszym połączeniu z grą (do 2 na dzień)
Wygrywając w zawodach (do 2 na dzień)
W uczestniczeniu w sprzedażach błyskawicznych
Wymieniając je za Equus 
Kupując za kupony

Ekwipunek Tormenta

3 części sprzętu pojawiają się w kartach upominkowych
Kompletując kolekcje Ameryka Południowa
Kompletując wszystkie kolekcje

Kolekcje



Zestawy Kart

Zwykła paczka będzie zawierać:
3 brązowe karty
1 srebrną kartę
1 złotą lub diamentową karte

Paczka Jokerów będzie zawierać:
1 brązowego jokera
1 srebrnego jokera
1 złotego lub diamentowego jokera

Tormenta



W naprawdę w wielkim skrócie:
Gra: 10% oferty szkoleniowej do wszystkich umiejętności konia, jeśli wykonuje dwa zlecenia w tym samym dniu.
VIP: Automatycznie odzyskuję produkty z warsztatów (z wyjątkiem budynków)



 




Ile trzeba wydać na Tormenta? Ok. 30-50 kuponów

10 lat

Aż do 19 sierpnia 2015 19:29, przyjdź świętować 10-lecie firmy Owlient i pierwszą wersje Howrse!
Znajdź świece rozproszone w całej grze, za pomocą wskazówek.

Rocznikowe jabłko
Spersonalizuj konia, wybierają jedną ze starych maści.
Koń, który posiada starą maść nie może zostać sprzedany.


Co o tym sądzicie?
Ciesze się, że będzie można mieć konia starej maści, wydam wszystkie kupony jakie mam na to. :D
nadis


Edit: w tym jabłku będzie można wybrać starą grafikę koni przed zmianami.
Edit (10.08.2015): Chodzi o starą grafikę koni, znalazłam screeny pochodzące ze serwera testowego: 


37 komentarzy:

  1. Jabłko-cudna grafika. Tylko jak je zdobyć? I o co chodzi ze starą maścią? Rzadkie SZJ, grafika sprzed zmian?
    Kamila1005

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej chodzi o grafikę koni. Jeśli byłoby SZJ spadłaby ich wartość.

      Usuń
    2. Ale tam jest wyraźnie napisane, że nie można sprzedać...

      Usuń
    3. Ale ludzie kupia SZJ 20 kopii za 10 kupsow, potem mozna znowu dac te masc, kon jest warty 2 kupony. Bez sensu.

      Usuń
    4. Love Muffin wyobraź sobie, że np. to jabłko kosztowało 1 kupon. Nawet jakby tego konia nie można było sprzedać to niewielka strata dla kolekcjonerów. W takim wypadu nikt pewnie nie zakupiłby takiego 'zwykłego' konia na sprzedażach. ;)

      Usuń
    5. Ja bym kupiła ;_; Dalej nienawidzę nowych grafik koni, a zmiana była wieki temu :I Chętnie bym wszystkie pozamieniała na stare grafiki @.@

      Usuń
  2. A ten boski z kart to jeden z legendarnych?

    OdpowiedzUsuń
  3. Yh, u mnie wieczorem i za dnia, zamiast komarów Przypieprzają się muchy końskie. D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile by to jabłko kosztowało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Je sie zdobywa, nie kupuje

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że nie będzie można kupić tylko wygrać.

      Usuń
    3. Dołączam się do pytania.

      Usuń
  5. wiadomo kiedy zacznie się świętowanie 10-lecia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio w kartach zdobyłam Cool Carrot i Charming Red, ale Tormenta (oprócz ładnej grafiki) nie daje nic wartościowego, więc szkoda mi kuponów i diamentów na niego ;).
    A z tym jabłkiem to jak ? Daje je np. andaluzowi i dostaje stary wygląd grafiki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, na screenie jest naprawdę krótka informacja. Jak pojawi się więcej informacji o tym jabłku to uzupełnię posta. ;)

      Usuń
  7. Podoba mi się. Już nie mogę się doczekać : )

    OdpowiedzUsuń
  8. co to jest ta oferta szkoleniowa???

    OdpowiedzUsuń
  9. Komary? Ja komara w tym roku widziałam kilka razy. U nas jest plaga ślepaków co jest gorsze od komarów bo spreje na to nie działają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co to za dziwne owijki nad SLH?
    Przyciągnęły moją uwagę..

    OdpowiedzUsuń
  12. Znow do zbierania Ekwipunek dla boskiego?
    Znaczy, ze jak zbierze się wszystkie rzeczy i da jednemu koniowi to ten zmieni sie w bosiaka? *-*
    Trochę długo idzie jak to WW wiec martwię się o te cholerne czapraki.. trzeba zdobyć takich 5 (?)
    Jeszcze szansa na Złote Runo. A tak ten.. SZYBCIEJ Z TYM WW DAMY RADĘ! (Mam wrazenie, ze trwa juz ponad 2 tygodnie..)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ja mam wszystkie nagrody i nudzi mi się :[ :/ NUDNA TA PROMOCJA I TAK WGL TO DAWAĆ DAWAĆ !!!

      Usuń
  13. Jakoś do Tormenty mnie nie ciągnie, zresztą nienawidzę kart, bo jak Boga kocham zawsze trafiają mi się przynajmniej 4 duplikaty w trakcie promocji ;-;

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy te maści będzie można dawać towarzyszom?

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy będą obchodzone te 10 lat?
    konie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  16. Hehe już 16 a jabłka dalej ni ma...

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam karty! :D Zawsze zgarniam boszczaka - z większym lub mniejszym nakładem xd ciekawe, co dostaniemy za uzbieranie kolekcji. Przeważnie nw 1 diamentowej był boski/dziki...

    Die Symphonie

    OdpowiedzUsuń
  18. O co chodzi z tą ofertą szkoleniową?

    OdpowiedzUsuń
  19. Weźcie pod uwagę, że Polskie Howrse obchodzi urodziny 6 października. Może wtedy będzie to jabłko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Karty to moja ulubiona promocja, ale w tutaj widzę nagrody wyjątkowo kiepskie w porównaniu z poprzednimi edycjami!
    Do tej pory zawsze w kartach można było wygrać 2 boskie (mogli tutaj wcisnąć chociaż Graniego...), CR również nie powala... Jestem ciut rozczarowana. :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiadomo może jaka będzie następna promocja? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie, ją też jestem ciekawa. Nagrody jakieś super nie są, jak zwykle nie wygranym boskiego... Nagrody mogli dać chociaż ciut lepsze

      Usuń